Even rusten

9 december 2018 - Vienna, Verenigde Staten

Na onze veel te lange vlucht moesten we toch enkele dagen bekomen. Wat wandelen in het dorp. Eens tot de speeltuin aan Lake Blackshear. Ons laten overdonderen door de grootte van de winkels en de meest bizarre koopwaar.

En natuurlijk genieten van het landschap en de rust en het weerzien met moeke en vake. Vermits we morgen enkele dagen naar Savannah gaan, hebben we vandaag reeds Lina haar verjaardag gevierd.

Een uitgebreid verslag van Savannah krijgen jullie wanneer we terug zijn. Maar ondertussen willen onze kindjes jullie toch al één en ander laten zien.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. De Pauwtjes:
    10 december 2018
    Dag Wim & Ielke,
    Wat een leuk filmpje. Zo weten we meteen waar jullie slapen en douchen ;-).
    Ik heb verstaan dat het een heel avontuur was om er te geraken, weer eens iets anders dan elke dag de gasten van de school halen en veilig thuis brengen, toch? Ik kan niet zo goed raden welk weer jullie hebben maar het ziet er in ieder geval niet uit zoals in North-Carolina nu het geval is. Geniet rustig verder van elkaar en van dat mooie landschap en die brede 'lege' lanen. Het lijkt wel of er niemand woont ... hahaha! Groetjes, Sophie en Stef