New York zien en ...

5 december 2018 - New York, New York, Verenigde Staten

6 uur, wekker gaat. Alles zit in de auto's en we vertrekken naar Zaventem. De ring van Antwerpen en Brussel geven weinig problemen. Bagage afgeven, ontbijtje op het vliegveld, door de douane en daar staat ons vliegtuig. Nog even wachten om 10u mogen we instappen. Maar dan loopt het mis.

Problemen met een wiel van het vliegtuig. Vertrek wordt uitgesteld van half 11 naar half 12 en zelf naar 12u. En dan komt het leuke nieuws, de reparatie gaat te lang duren, de vlucht wordt geannuleerd. Geen nood, vlak naast ons vliegtuig staat er eentje dat naar New York gaat. Van daar kunnen we dan verder vliegen naar Atlanta.

Dat vliegtuig zou om 11u moeten vertrekken, maar omdat er nog zo veel mensen bij moeten stellen ze het vertrek uit naar 12u. Wanneer we om 12 uur eindelijk op ons plaatsje zitten in het vliegtuig, klaar om te vertrekken krijgen we nog meer nieuws. Ook dit vliegtuig heeft een probleempje, een kapot metertje dient de worden vervangen.

2 uur later. Ja, je leest het goed. Om half drie zijn we uiteindelijk vertrokken op onze vlucht naar Amerika. En omdat goed nieuws steeds per drie komt, besloot Casper om een beetje (wagen)vliegtuigziek te worden. Maar gelukkig kon een ijsje zijn maag doen keren waardoor we om 17u (23u Belgische tijd) in New York aankwamen.

Onze aansluiting waren we natuurlijk al even kwijt, maar geen nood er was nog een vliegtuig om 21u. Even tijd om een beetje te rusten, wachten, eten en rondhangen. Maar wonder boven wonder, er zijn ook vliegtuigen zonder problemen. Na nog een kort vluchtje kwamen we om 23u aan (5u Belgische tijd) in Atlanta.

Moeke stond ons reeds op te wachten en Vake was er met zijn camionette om al onze bagage te kunnen meenemen. Nog twee uurtjes in de auto en toen kwamen we eindelijk aan bij Moeke en Vake thuis.

2 uur (8 uur in België), 26 uur onderweg. Tijd om in ons bedje te kruipen...

1. Eliska:
    7 december 2018
    Echt een topdagje!!! Fijn voor Lina om haar verjaardag in Amerika te kunnen vieren. Veel plezier daar en we volgen graag mee! Groetjes van ons allen xxx
  2. Anje Maes:
    7 december 2018
    Eindelijk op jullie bestemming🤨😉. Hopelijk wordt het snel vergeten en kan het genieten beginnen. Veel plezier😘
  3. Lien Van evercooren:
    Geniet ervan vriendjes! Xx
  4. Bianca en Lotte:
    7 december 2018
    Dat is echt wel balen .. vanaf nu kan het genieten beginnen .. vele groetjes van lotte voor Lina
  5. Boon kristine:
    7 december 2018
    Geniet maar van jullie fantastische reis! We denken aan jullie. Gr. Lucia & Fran 😘😍🦄🦄🦄
  6. The Dermautjes:
    7 december 2018
    Vanaf nu is het enkel nog GENIETEN ... quality time!!! Have fun!!! Lots of hugs and kisses Céleste, Jules and Amandine
  7. De Pauwtjes:
    7 december 2018
    26 u onderweg tja... dat hebben jullie flink gedaan gasten. Het Herremans team kan dat af 😎🤪.
    Goe slapen en dan verder in het avontuur duiken, enjoy!!
  8. Jan:
    Veel plezier ginder!
    Die tegenslag van de reis zal snel vergeten zijn!
  9. Mieke:
    7 december 2018
    Veel plezier daar en hopelijk loopt de rest allemaal wel vlotjes!